piątek, 11 października 2013

KRYOLAN Kółko kamuflaży

 Chciałabym Wam przedstawić mój nowy nabytek, mianowicie kółko kamuflaży mojej jednej z "ulubieńszych" firm Kryolan.
Z powodu dość owocnych "worków" pod oczami mój codzienny Look nie obchodzi się bez korektora do zadań specjalnych. Do tej pory używałam palety korektorów Glazel, które są bardzo fajne, mają jednak jedną nie do darowania wadę. Nie wiem z jakiego powodu zakrętka od niego strasznie brudzi na czarno, myślałam, że to wina pojedyńczego opakowania, jednak przy drugim też tak było. Mam nadzieje, że wkrótce to zmienią. W tej chwili mam też Coverderm i też jest ok, jednak jakoś bardziej pasuje mi forma paletki niż sztyftu (Coverderm). Wcześniejsze dość zadowalające na moje sińce były rozświetlające w
płynie z Loreal'a, Revlon'u oraz Kryolan'u (tego



jednak opakowanie się łuszczyło i w efekcie miałam na twarzy lub rękach srebrne drobinki z opakowania).
Myślę, że nawet nie muszę się rozpisywać na temat kółka kamuflaży Kryolan, bo jest to tak znany produkt, że bynajmniej każdy słyszał o jego zaletach. Pokrótce jednak nadmienię, że nie jest to korektor, więc jest ciut cięższy, ale też dużo lepiej kryje i wytrzymuje walkę z warunkami zewnętrznymi (czyt. długo się utrzymuje). Idealny zamiast bazy pod cienie! Zdecydowanie polecam do makijażu wieczorowego, ale też do codziennego.
Wybrałam kolor Special Filing dla cery "opalonej inaczej", czyli jasnej ;-) Niektóre kolory na pierwszy rzut oka wydawały się nieco pomarańczowe, ale po nałożeniu na skórę mogę śmiało uznać, że wszystkie są bardzo naturalne.
Ogólnie szczerze polecam sam produkt, ale też odcień O - Special Filling!

2 komentarze:

  1. Czy możesz mi powiedzieć jak produkt zachowuje się w kontakcie z wodą? i jak mocno kryje? już jakiś czas interesuje się zakupem tego produktu, a że potrzebuje zakryć tatuaż to jest wazne by sie nie ścierał i mocno krył. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są dwa special feeling? 0 i do cery opalonej? Jesli tak to daj mi znać gdzie go dostanę:)

    OdpowiedzUsuń