piątek, 11 października 2013

Chrupiące mini pączki ze stewią - pączusie bez mąki dla diabetyków


Dziś miałam ochotę na coś słodkiego, ponieważ jestem na diecie bezcukrowej, wymyśliłam te oto dzieło według autorskiego mego przepisu (czyli co miałam w szafce to użyłam ;-))
Absolutnie zdrowe, absolutnie proste i szybkie do zrobienia, absolutnie pyszne, absolutnie chrupiące i absolutnie szybko zjedzone!
Wyszło mi około 12 sytych pączusiów.




PRZEPIS:
  • pół szklanki pokruszonej Wasy wieloziarnistej,
  • pół szklanki płatków owsianych górskich,
  • 70 g płatków migdałowych,
  • 2 łyżki zmielonego siemienia lnianego,
  • 5 łyżek jogurtu naturalnego probiotycznego,
  • 6 kropli stewi (wyszły mało słodkie, więc jak ktoś preferuje moc słodyczy, to proponuje zwiększyć ilość stewi)
  • 2 łyżki oleju kokosowego roztopionego,
  • 2 łyżki wody.

Suche składniki mieszamy: Wasę, płatki owsiane i migdałowe, siemię. 
Osobno mieszamy płynne: jogurt, stewię, olej i wodę.

Łączymy razem składniki suche i mokre, po czym na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce formujemy kuleczki (pulpeciki) i wstawiamy do pieczenia na około 20 minut,

wysoka temp. około 210-230 stopni termoobieg.

Wyszły pyszne, na pewno zawitają na stałe w mojej kuchni! Szczerze polecam!






2 komentarze: