poniedziałek, 23 września 2013

Keratynowe prostowanie włosów ALFAPARF

Jakiś czas temu zakupiłam mini zestaw do keratynowego prostowania włosów ALFAPARF Lisse Design. Starcza na moje cieńkie, średniodługie włosy na dwa zabiegi. W sumie włosy mam z natury proste, tylko końcówki się podkręcają. Chodziło mi bardziej o ich dogłębne odżywienie.




 


Zabieg absolutnie spełnił swoje zadanie, włosy były:
  • idealnie proste (aż trudno było je zlokować);
  • pięknie lśniące (jak po nabłyszczaczu), ale nie tłuste;
  • tak grube jak nie moje, pierwszy raz w życiu miałam taką objętość;
  • dobre 4 tygodnie proste (może nawet dłużej).
W sumie więcej nie musze pisać ;-) Przedstawie jednak opis krok po kroku.

Zestaw składa się z czterech produktów:
  1. Szampon oczyszczający 40 ml
  2. Fluid wygładzający 60 ml
  3. Kremu 40 ml
  4. Maski 40 ml
SPOSÓB UŻYCIA:
  1. Na zwilżone wodą włosy nałóż szampon DEEP CLEANSING (1), wykonaj delikatny masaż następnie spłucz włosy ciepłą wodą. Wysusz włosy suszarką.
  2. Wysuszone włosy podziel na 4 sekcje. Za pomocą pędzelka z miseczki nakładaj fluid SMOOTHING (2) na pasma włosów. Włosy należy tylko delikatnie zwilżyćproduktem. Każde pasmo dokładnie przeczesz grzebieniem w celu dokładnego rozprowadzenia produktu na całej długości włosów. Nie nakładać na skórę głowy. Pozostaw na 20 minut, nie przykrywając włosów celem wchłonięcia produktu.
  3. (tylko w przypadku włosów uwrażliwionych i zniszczonych) Nałóż pasmo po paśmie kremu DETANGLING (3) ze szczególnym uwzględnieniem zniszczonych fragmentów włosa, a następnie przeczesz włosy grzebieniem.
  4. Wysusz włosy za pomocą szczotki i suszarki. Następnie przy pomocy prostownicy przeciągnij każde z pasm włosów o grubości 0,5 cm od 6 do 8 razy*. Temperatura prostownicy od 200 stopni. Następnie spłucz letnią wodą.
    * W przypadku włosów naturalnych od 15 do 20 razy.
  5. a) Nałóż maske REHYDRATING (4) na wilgotne włosy, rozczesz włosy grzebieniem, pozostaw na 5 minut, następnie spłucz. Po spłukaniu układaj włosy jak zawsze.
    b) (jeżeli kolor kosmetyczny włosów uległ zmianie) wymieszaj odcień z Color Wear (w proporcji 1:2 z aktywatorem) oraz z maską REHYDRATING (4) (30 g koloru + 60 g aktywatora+ 30 g maski), nałóż na włosy, pozostaw na 10 minut, po tym czasie dokładnie spłucz. Po spłukaniu układaj włosy jak zawsze.
Pamiętajcie, że po takim zabiegu należy używać specjalnych szamponów i odżywek, ja używałam z tej samej serii ALFAPARF.
Hurtownia on-line

12 komentarzy:

  1. Witam

    Myślałam o tym zabiegu ale zastanawiam się czy nie zniszczy mi włosów. W internecie krążą bardzo różne opinie na ten temat, ale właściwie zawsze trzeba samemu spróbować żeby się przekonać jak jest naprawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zabieg jest super, ale powinno się przed keratynowym prostowaniem podciąć końcówki i tyle ;-) U mnie się sprawdził, więc polecam!

      Usuń
    2. hej. i co robiłaś ten zabieg tymi właśnie kosmetykami???? proszę o odp ;)

      Usuń
  2. Właśnie zastanawiałam się jakiej firmy wziąśc kosmetyki do keratynowego prostowania i już wiem, taki zestaw zamówię jak Twój.
    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie jakie są włosy mniej więcej tak 3 tygodnie po zabiegu . czytałam wiele opinie akurat nie dotyczące tego produktu, i jest wiele pozytywnych i negatywnych komentarzy, przechodząc do sedna czy zauważyłaś że włosy np łamią się , są suche lub bardziej sie puszą? . Boje się właśnie tego efektu i że odrazy po kuracji wszystko na początku będzie pięknie a potem coraz gorzej ... :( prosze odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj wyprostowałam moje pyrzowice na głowie:-) wykonywała to doświadczona fryzjerka, powiem tak: efekt dupy nie urywa, drugi raz raczej się nie zdecyduję. Wgrzewanie keratyny prostownicą niszczy włosy (cudów nie ma...), szczególnie końcówki - trzeba obciąć, bo wyglądają paskudnie. Uwzględniając stosunek jakość -cena - nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    jestem po zabiegu keratynowego prostowania włosów i również gorąco polecam:) Włosy wyglądają na zdecydowanie zdrowsze, są gładkie i proste. Jedyne minusy zabiegu zajmuje sporo czasu, minimum trzeba na to przeznaczyć 2h, no i w czasie prostowania najlepiej wybrać pomieszczenie z oknem, bo pachnie mało przyjemnie. Ale poza tym super produkt. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Gdzie kupie caly zestaw 1,2,3,4? WSZEDZIE ZNAJDUJE 1,2,4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Alfaparf wypuścił nowy zestaw, zamiennik tego wyżej opisanego.

      Usuń
  7. Hej chciałabym zapytać czy wykonywałaś to na naturalnym kolorze włosów czy na farbowanych? Obawiam się by nie utracić koloru farbowanych włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam na farbowanym, należy wówczas dołożyć farbę do maski :-) W Alfaparf można przy prostowaniu włosy pofarbować :-)

      Usuń
  8. Zastanawiam się czy ten zabieg można wykonać w domu? I czy włosy po tym można kręcić np.prostownicą ( czy to ich nie zniszczy)

    OdpowiedzUsuń