czwartek, 19 września 2013

Maszynka do mielenia ZELMER 987.80 5W1

Jako miłośniczka robienia wszystkiego samemu dokonałam ostatnio/wreszcie zakupu maszynki do mielenia mięsa Zelmer. Znalazłam ciekawą z kilkoma mi przydatnymi przystawkami.


ZELMER 987.80 5W1
  • metalowa maszynka do mielenia
  • szatkownica z 4 nasadkami
  • młynek żarnowy do mielenia kawy oraz zbóż
  • wyciskacz do cytrusów
  • przecierak do małych owoców 

Moje uwagi są zbędne, bo maszynka spełnia swoją role. Jedyne czego jeszcze nie przetestowałam to przecierak - wiadomo, akurat się sezon na smaczne owocki skończył, ale zapewne nadrobię ;-).
Zalety:
  • ładnie wykonana (a jestem z natury wybredna),
  • prosty montaż (choć jak otworzyłam karton to się przeraziłam ilością części/przystawek),
  • słabość do polskich marek (Bosch i Siemens przejmują polską firmę Zelmer SA),
  • maszynka do mielenia jest w całości metalowa i szybko mieli,
  • młynek poradził sobie nawet z tłustym siemieniem, ma możliwość ustawienia wielkości zmielonych ziaren;
  • wyciskacz rewelacyjny, choć podchodziłam do niego jako do grata. Teraz używam go niemal codziennie,
Wada jest w sumie jedna:
  • wiele części jak przystało w robotach ileś w jednym;
  • trochę zawodzi szatkownica, bo rozważałam zakup szatkownicy Moulinex z wchodzącymi jeden w drugi bęben tnący. Tutaj niestety każdy zajmuje sporo miejsca.
Cena maszynki oscyluje w okolicach 400-stu złotych (wrzesień 2013r.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz