poniedziałek, 21 marca 2016

Nowy maluszek w naszym domu :-)

Minął szmat czasu odkąd mnie nie było... Jestem szczęśliwą mamą dwóch zupełnie odmiennych charakterów :-) Miśka urodziła się w październiku 2014 roku, dokładnie miesiąc przed terminem. Na pewno poruszę temat mojego wcześniaka, jego rozwoju. Póki co mój wcześniak rozwija się świetnie i jak na wcześniaka przystało, wszystko robi wcześniej ;-) Tzn. stosunkowo do swej starszej siostry, praktycznie wyprzedza ją rozwojowo biorąc pod uwagę dany miesiąc życia, zapewne dlatego, że bierze z niej przykład. No, ale jakby nie było każda mama wcześniaka najbardziej obawia się problemów z rozwojem ruchowym i umysłowym maluszka. Mój już nie taki maluszek, bo ma dziewczyna apetyt ;-) Temperamentu też jej nie brakuje ;-)

3 komentarze:

  1. Byłabym bardzo wdzięczna za kontakt z Panią potrzebuje informacji.
    Odnośnie tarczycy i Pani przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Bardzo proszę o kontakt z Panią.
    Potrzebuję pomocy odnośnie choroby jaką Pani przeszła
    Będę bardzo wdzięczna za maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka, śmiało do mnie pisz. Możesz pytać o wszystko i nie przejmuj się za bardzo, bo to nie pomaga.

      Usuń